tjabba!

Godkväll/natt!
klockan är 03:52 just NU, och jag vakna för typ 1 timme sen kunde inte sova, blev sugen på jordgubbar och cola så jag gick upp och fixade det och nu sitter jag här och läser bloggar, har tråkigt.
Såg att en tjej hade lagt upp en text där det stod: Tror du att jag är oskuld?
Jag tycker det är RIKTIGT onödigt att sätta ut sån text, ( det var inte i en blogg ), varför vem F*n bryr sig om du är oskuld eller inte, och varför ska andra veta om du är oskuld eller ej, ser du coolare ut för du inte är oskuld? :S
aja jag tyckte det var mycket mycket onödigt, och mycket fjortisaktigt, men pusspuss ska ej sitta och babbla om det mera, herååååå sov gott! eller godmorgon för er som precis vaknat, adjöss :*
När jag hade mörkt hår, saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0