Cheeeeeena

hej sötisar!
äntligen börjar de bli finare väder, även om solen gömmer sig lite då och då hihi
hade nationella prov i matte idag, gick dåligt som på varje matteprov, matte fastnar inte i hjärnan bara ett par dagar sen är det ute igen.
Diskuterade med biljana om min blogg, brukar inte skriva så ofta, bara då och då, hon tycker inte jag ska lägga ner min blogg (inte för jag ens har tänkt på att lägga ner den), men ja så tror hon att när jag blir 80 år ska jag sätta mig vid datorn och komma ihåg min blogg och läsa den!, kommer knappt ihåg vad min blogg heter nu när jag är 17 år, hur ska jag komma ihåg det senare! hehe rolig tös..
ska in och kolla kissies blogg, paows och dom andra fjollornas! bara för skojs skull, har inget annat bättre för mig en fredag! adjöss sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0