Hej bloggen

Nu har jag inte bloggat på jätte länge, funderar faktiskt på att börja igen, vet inte hur de blir, men imorgon så reser jag till bosnien med min bästa vän, Nadia.
Kommer vara där i 3 veckor typ, har börjat packa redan. Mer än halva väskan är redan full och har mera kläder, skor, väskor och andra tillbehör som ska med förstår faktiskt inte hur det ska få plats hihi.
Snart kommer Nadia och hennes mamma hit och ska försöka prata med min mamma, om det går liksom haha för hon är inte särskillt duktig på svenska VEEEET DOOOO haha, och senare ska jag träffa min bebis, sen hem och packa igen, på kvällen/natten ska jag kanske vara med nadia hos nadia eller hos mig spelar ingen roll, bara vi inte somnar för att vi ska vara uppe hela natten för att kunna sova sen på bussen.
Juste ja, vi ska åka buss i ungefär 30 timmar mer än det faktiskt, KUUUUUUUUUL VAA,  apppppsolut;)

Herååå ska fortsätta packa, vi höres och synes. PUSSEN :*



fyller år den 3 augusti och den 5 augusti är det 6 månader med älskling!! (mitt längsta förhållande faktiskt!)
Grattis till mig :D
PS. do not miss me too much! i'll be baaaaaackkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0