Heeello you

Godmorgon sööööötisar :), bloggar inte lika ofta nu mera men ser endå att folk besöker bloggen endå, trevligt trevligt.. vaknade upp skulle kolla på tv, men tv funkade inte, och de hjälpte inte att fråga mamma eller pappa om hjälp för både är riktigt tröga, bor i kanske så malmös trögaste familj :/, sen kom pappa på att de finns sladdar bakom datorn som var till tvn! bingoooooooo haha.. ville gråååååta!! igår va jag på bio och såg jätte fattig film, eller jag tyckte den var fattig, förstod ingenting, en komplicerad film: Flickan från ovan. Men vissa tycker den är jätte bra, som sagt alla är olika ! pussen

saknar endå lite mitt mörka hår om precis höll på att bli långt :(




Här är en bild på mitt nya ljusa hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0